Sociale tilbud på Tilbudsportalen

Her kan I læse om, hvordan I skal forholde jer som tilbud på Tilbudsportalen.

Nyt tilbud

Ansøger - som søger om oprettelse og godkendelse af nyt tilbud - bliver oprettet af socialtilsynet i Tilbudsportalen. Efter oprettelsen udfylder I en indberetning på Tilbudsportalen.

Sociale tilbud i Faaborg-Midtfyn Kommune skal henvende sig til Socialtilsyn Midt.
Det er Socialtilsyn Midt, der godkender og fører tilsyn med sociale tilbud i Faaborg-Midtfyn Kommune. 

Eksiterende Tilbud

Eksisterende tilbud skal på Tilbudsportalen indberette aktuelle oplysninger, f.eks. om ledig plads og godkendt takst, før et driftsorienteret tilsyn. Ret henvendelse til Socialtilsyn Syd. Socialtilsyn Syd vil herefter kontakte dig og åbne for indberetningen.

Det er vigtigt, at oplysningerne bliver tastet korrekt ind og afspejler de faktiske forhold, da vi skal bruge dem til vores tilsyn. 

Vær opmærksom på, at det er en minimumsindberetning. Det er derfor kun dele af indberetningen på Tilbudsportalen, som godkendes af Socialtilsyn Syd.