Brug evt. disse skabeloner til de efterspurgte oplysninger

Vær opmærksom på, at skemaerne på vores hjemmeside er PDF-format. Det kræver, at du har den seneste version af Adobe Reader installeret, så du kan udfylde og gemme original dokument.

Vejledning: Sådan udfylder du PDF-skemaer

Bliv godkendt som nyt tilbud

I skal udfylde og indsende ansøgningsskema til os, hvis I ønsker at blive godkendt til at drive socialt tilbud.

I sender ansøgningen pr. sikker mail. Ansøgningsskemaet består af 3 dele / faser, som I skal besvare og indsende separat.

Vil I godkendes som en afdeling på et allerede eksisterende tilbud, skal I også følge nedenstående procedure. Gør os i ansøgningsskemaet opmærksom på, at afdelingen er på et allerede eksisterende tilbud.

Første fase
I ansøger ved at sende 1. del i ansøgningsskemaet - stamoplysninger - til os. Når vi har modtaget stamoplysninger, vil I modtage en opkrævning. Se de aktuelle takster her.

Anden fase
Når vi har modtaget betalingen, modtager I som ansøgere automatisk en e-mail med login til Tilbudsportalen. I udfylder oplysninger i Tilbudsportalen. Disse oplysninger kan I se i ansøgningsskemaets 2. del. Oplysningerne udgør en del af ansøgningen og bliver synlige for os, når I sender oplysningerne ind til godkendelse. Vi foretager herefter en undersøgelse af ansøgningen, som vi vurderer ud fra kvalitetsmodellens parametre.

Tredje fase
Der er brug for andre oplysninger, som I skal sende pr. e-mail til os. Disse supplerende oplysninger fremgår i ansøgningsskemaets 3. og sidste del.  I denne fase vil I også have dialog med Socialtilsyn Syd om selve ansøgningen og besigtigelse af de fysiske rammer.

Følgende skabelon kan bruges, når I ansøger om at blive godkendt som nyt socialt tilbud.

Skabelon 4: Oversigt over bestyrelsesmedlemmer